|
|
Autor wpisu:
Urszula
Liczba obrazów:
29 fotografii
Odzwiedziny:
1128 wejść
Data utworzenia:
15 styczeń 2024
|
|
|
|
Autor wpisu:
Urszula
Liczba obrazów:
10 fotografii
Odzwiedziny:
1146 wejść
Data utworzenia:
14 grudzień 2023
|
|
|
|
[2010-06-17] WYDZIAŁ DO SPRAW PRZEDSIĘBIORCZOŚCI |
WYDZIAŁ DO SPRAW PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
ul. Jagiellońska 14 (I piętro, pokój nr 1-4)
telefon: [18] 41 41 380 do 385
fax: [18] 41 41 385
e-mail: wpr@nowysacz.pl
Do zadań wydziału należą:
1. Prowadzenie spraw z zakresu pomocy publicznej, w tym m.in.:
* rozpatrywanie wniosków podatników prowadzących działalność gospodarczą, związanych
z udzielaniem ulg (umorzenia, raty, odroczenia) w spłacie podatków i opłat lokalnych;
* wydawanie opinii wewnętrznych na wniosek komórek organizacyjnych Urzędu w zakresie zgodności z przepisami pomocy publicznej planowanego do udzielenia wsparcia, pochodzącego ze środków publicznych budżetu Miasta Nowego Sącza;
* opracowywanie projektów programów pomocowych w formie aktów prawa miejscowego;
* wydawanie zaświadczeń o pomocy de minimis;
* prowadzenie sprawozdawczości wymaganej ustawą o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej;
* opracowywanie wykazu osób prawnych i fizycznych, którym udzielono pomocy publicznej.
2. Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji działalności gospodarczej dla osób fizycznych, w tym m.in.:
* rejestracja działalności gospodarczej;
* zmiana wpisu w ewidencji działalności gospodarczej;
* zawieszenie oraz wznowienie wykonywania działalności gospodarczej;
* wykreślenie wpisu z ewidencji działalności gospodarczej;
* udzielanie informacji ustnych i pisemnych o przedsiębiorcach zarejestrowanych w ewidencji działalności gospodarczej;
* wydawanie zaświadczeń potwierdzających wpis w ewidencji działalności gospodarczej.
3. Prowadzenie spraw w zakresie obsługi inwestora gospodarczego:
* koordynowanie obsługi inwestorów gospodarczych w zakresie inwestycji realizowanych na terenie Nowego Sącza;
* opracowywanie oraz popularyzowanie informacji o możliwościach i warunkach inwestowania w Nowym Sączu;
* prowadzenie spraw Podstrefy Nowy Sącz Krakowskiego Parku Technologicznego;
* współpraca z agendami rządowymi i pozarządowymi w zakresie informacji i promocji gospodarczej miasta.
4. Pozostałe zadania:
* sprawowanie nadzoru nad działalnością Nowosądeckiego Inkubatora Przedsiębiorczości w zakresie prawidłowości gospodarowania mieniem oraz realizacji zadań statutowych;
* współpraca z organizacjami pozarządowymi, miejskimi jednostkami organizacyjnymi oraz gminnymi osobami prawnymi prowadzącymi działalność wspierającą przedsiębiorczość w Nowym Sączu, w tym z Komisją Wspólną Samorządu Terytorialnego i Samorządów Gospodarczych dla Powiatu Nowosądeckiego i Miasta Nowego Sącza oraz Radą Zatrudnienia dla Miasta Nowego Sącza;
* redagowanie poradnika dla osób fizycznych rozpoczynających prowadzenie działalności gospodarczej pn. "Moja Firma w Nowym Sączu";
* sporządzanie rocznego raportu o stanie gospodarczym Nowego Sącza.
Godziny przyjęć:
poniedziałek: 9:00-17:00
wtorek-piątek: 8:00-16:00
Dyrektor Wydziału: Magdalena Januszek-Gródek
telefon: [18] 41 41 380
W skład Wydziału wchodzą:
- Referat Pomocy Publicznej (WPR.RPP)
- Referat Ewidencji Działalności Gospodarczej (WPR.RDG)
- Stanowisko Obsługi Inwestora (WPR.SOI)
Referat Ewidencji Działalności Gospodarczej (WPR.RDG)
ul. Jagiellońska 14, I piętro
Kierownik Referatu
Alina Marek tel: [18] 41 41 385
Pracownicy:
Bożena Jamróz [18] 41 41 383
Katarzyna Zając [18] 41 41 384
Stanowisko Obsługi Inwestora
ul. Jagiellońska 14, I piętro
Mariusz Tworek [18] 41 41 382
|
|
|