banner
Aktualnie jesteś tutaj:   Strona główna Aktualności Dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności dla przedsiębiorcy niezatrudniającego pracowników
 
 
Autor wpisu: Urszula
Liczba obrazów: 29 fotografii
Odzwiedziny: 438 wejść
Data utworzenia: 15 styczeń 2024
Tytuł Fotogalerii: MIKOŁAJ W CECHU
Autor wpisu: Urszula
Liczba obrazów: 10 fotografii
Odzwiedziny: 532 wejść
Data utworzenia: 14 grudzień 2023
 
[2020-05-19] Dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności dla przedsiębiorcy niezatrudniającego pracowników
 Na podstawie art. 15 zzc ust. 8 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (dz. U. poz. 374, z późn. zm.) Dyrektor Sądeckiego Urzędu Pracy w Nowym Sączu ogłasza trzeci nabór wniosków o udzielenie dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną niezatrudniającego pracowników przyznawanej na podstawie art. 15zzc ww. ustawy.

Termin składania wniosków: od dnia 18.05.2020 r. do dnia 31.05.2020 r. lub wyczerpania środków na ten cel.

Przed wypełnieniem wniosku prosimy o dokładne zapoznanie się z zasadami dotyczącymi udzielania dofinansowania!!!

Kompletne i prawidłowo sporządzone  wnioski są rozpatrywane zgodnie z kolejnością wpływu do Urzędu do wyczerpania środków na ten cel. Wnioski zawierające braki lub błędy, będą rozpatrywane po ich uzupełnieniu lub poprawieniu.

Rekomendujemy składanie dokumentów drogą elektroniczną poprzez platformę www.praca.gov.pl. Pozwoli to na obsługę sprawy bez konieczności wizyty w urzędzie i znacznie przyspieszy rozpatrywanie wniosków. Wniosek wraz z załącznikami należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym i przesłać do urzędu. W przypadku, gdy wniosek składa pełnomocnik, konieczne jest dołączenie pełnomocnictwa.
 
Po rozpatrzeniu wniosku zostanie podpisana umowa o dofinansowanie w sposób uzgodniony z wnioskodawcą. Termin wypłaty środków finansowych zostanie określony
w umowie.


Proszę korzystać ze wzorów dokumentów zamieszczonych poniżej.
Prawidłowo wypełnione i podpisane dokumenty tj. wniosek wraz z załącznikami można również złożyć do skrzynki podawczej znajdującej się w siedzibie urzędu lub za pośrednictwem poczty przesyłając dokumenty na adres Sądecki Urząd Pracy, ul. Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz.
  



 
 
 
CECH Rzemiosł Różnych i Przedsiębiorczości
33-300 Nowy Sącz, Rynek 11

Centrala tel.: +48 18 443 75 21

Dyrektor biura
tel.: 18 443 75 21, fax: 18 443 77 07

email: cech@nowysacz.com.pl

Poniedziałek 7:30 - 15:30
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 15:30
 
 
Copyright © 2005 - 2024 - CECH Nowy Sącz. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projektowanie stron www iPolska.com.pl