 |
|
Autor wpisu:
Urszula
Liczba obrazów:
29 fotografii
Odzwiedziny:
1574 wejść
Data utworzenia:
15 styczeń 2024
|
 |
 |
|
Autor wpisu:
Urszula
Liczba obrazów:
10 fotografii
Odzwiedziny:
1526 wejść
Data utworzenia:
14 grudzień 2023
|
 |
|
|
[2020-03-21] Praca Urzędu Miasta Nowego Sącza w okresie epidemii koronawirusa |
- Urząd Stanu Cywilnego informuje, że prowadzi wyłącznie bieżącą rejestrację zgonów oraz po uzgodnionym telefonicznie terminie bieżącą rejestrację urodzeń. W sprawach związanych ze ślubami oraz w pozostałym zakresie działania USC prosimy kontaktować się telefonicznie pod nr 18 448 65 51. Ponadto, zachęcamy do składania wszelkich wniosków drogą elektroniczną.
- Wydział Sportu i Turystyki nie prowadzi bezpośredniej obsługi petentów - pełniony jest dyżur.
Centrum Informacji Turystycznej: 18 444 24 22 lub email: cit@nowysacz.pl w godzinach - od poniedziałku do piątku od 7.30 - 15.30
Sport: 18 44 86 756, 18 44 86 733 lub email: wst@nowysacz.pl w godzinach - od poniedziałku do piątku od 7.30 - 15.30
Inne sprawy np. dotyczące wniosków o wydanie karty wędkarskiej, umów na dotacje w sporcie i turystyce, składać można do skrzynki, która mieści się przy ul. Szwedzkiej 2 (schody przy wejściu).
- Wydział Przedsiębiorczości informuje, iż do odwołania pracuje w trybie pracy wewnętrznej bez możliwości przyjmowania klientów w siedzibie Wydziału.
- Wydziału Komunikacji Społecznej i Kultury informuje, że bieżąca obsługa i załatwianie spraw wpływających odbywa się za pośrednictwem telefonów, dziennika podawczego i drogą elektroniczną. Do dnia 29 marca pozostaje zawieszona działalność wszystkich instytucji kultury podległych Urzędowi Miasta Nowego Sącza tj. Sądeckiej Biblioteki Publicznej wraz z filiami, Miejskiego Ośrodka Kultury oraz Nowosądeckiej Małej Galerii.
- Wydział Architektury i Urbanistyki. Postępowania administracyjne prowadzone są na bieżąco, petenci składają korespondencję w wyznaczonych punktach wskazanych w komunikacie Pana Prezydenta. Praca Wydziału wykonywana jest na bieżąco, pracownicy w formie telefonicznej i mailowej udzielają wszelkich odpowiedzi i informacji dotyczących spraw. Na dzień dzisiejszy pracownicy nie mają kontaktu osobistego z petentem.
- Wydział Środowiska informuje, że bieżąca obsługa i załatwianie spraw wpływających odbywa się za pośrednictwem dziennika podawczego i drogą elektroniczną. Decyzje, postanowienia są wydawane na bieżąco, opóźnienia mogą wynikać z powodu braku działalności poczty (przesyłki polecone), lub pracy gońców. Ze względu na sytuację epidemiczną, nie odbywają się zaplanowane wizje lokalne związane z wycinką drzew.
- Wydział Spraw Obywatelskich i Ewidencji Ludności na bieżąco realizuje wnioski złożone droga elektroniczną (ePUAP).
Przez internet można:
Wnioskować o dowód osobisty,
Sprawdzić, czy dowód osobisty jest gotowy,
Zgłosić utratę lub uszkodzenie dowodu osobistego,
Sprawdzić, czy dowód osobisty jest unieważniony,
Zameldować lub wymeldować się,
Złożyć wniosek o wpisanie do rejestru wyborców.
Wydział Spraw Obywatelskich i Ewidencji Ludności obsługuje klientów tylko w sprawach bardzo pilnych i to po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty na konkretną godzinę. Organizacja obsługi klienta w Wydziale - na korytarzu może przebywać tylko jedna osoba, która obsługiwana jest przez pracownika przy okienku z zachowaniem wszelkich środków ostrożności.
Odbiór dowodu osobistego nr tel. (18) 44 86 673, Zgłoszenie utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego nr tel. (18) 44 86 676.
- Biuro Obsługi Mieszkańców obsługuje mieszkańców jedynie za pomocą kontaktu telefonicznego: tel. 18 44 86 539, 18 44 86 586, 18 44 86 545 lub elektronicznego (adres e-mail: urzad@nowysacz.pl) udzielając informacji dot. Funkcjonowania Urzędu. Korespondencja wpływająca do Urzędu poddawana jest kwarantannie (co najmniej 24 godziny). Przyjmowanie korespondencji wpływającej w formie papierowej odbywa się za pomocą pojemników ustawionych w następujących lokalizacjach: ul. Rynek 1 (ratusz), ul. Szwedzka 2, ul. Wyspiańskiego 22. Praca gońców została ograniczona tzn. przekazywane są tylko i wyłącznie pilne przesyłki.
-

|
|
|